perjantai 22. elokuuta 2008

Se siitä syvällisyydestä

Tänään kävin aamulla töissä hoitamassa pari pakollista asiaa, mutta sitten tulinkin taas kotiin. Tänään olen lukenut Oliviaa tasapainon vuoksi. Mekot ovat edelleen muodissa syksyllä, mikä on hyvä asia, koska olen innostunut ostamaan ihan liikaa mekkoja kevään/kesän aikana. Mekot ovat ihan mahtavaa vaihtelua farkuille, suorille housuille (yök), capri/vajaamittaisille housuille ja helpompia kuin hameet. Sen sijaan tämän hetken kaapumuotia en tajua ollenkaan. Miksi kukaan 90-luvun alkupuolen XL-villapaidat muistava haluaisi pukeutua enää mihinkään megasäkkeihin?? Lisäksi ne eivät sovi kenellekään, joka on alle 180 cm pitkä ja painaa yli 55 kiloa. Eli eivät kenellekään.

Olen menossa varmaankin taas nettitreffeille miehen kanssa, jonka kanssa kirjoittelin touko-kesäkuussa, mutta jonka kanssa en ikinä ehtinyt treffeille. Oli vaan aika kiire. Ja tyyppi vaikutti minusta hieman takertuvalta, joten ahdistuin hieman. Ollaan siis vaihdettu kuvia, juteltu mesessä, mutta ei tavattu. No olin saanut häneltä myöhemmin vielä viestiä ja ajattelin, että ei tapaamisesta varmaan haittaakaan ole. Taas kuitenkin törmään tuttuun aiheeseen, eli jos mies on liian innostunut, niin mua alkaa ahdistamaan. EIHÄN ME OLLA VIELÄ EDES TAVATTU!!!! Ei voi rakentaa kauheita odotuksia, jos ei oikeasti yhtään tunne toista. No kannattaa kortti ehkä silti katsoa. Joskus sitten ensi viikolla, kun en niistä kuin norsu koko ajan.

Ei kommentteja: